Hegnar Medias Bokklubb benytter cookies (informasjonskapsler) for å analysere, tilpasse og videreutvikle nettsidene slik at vi til enhver tid kan gi brukerne en best mulig opplevelse. Ved å bruke bokklubb.hegnar.no samtykker du til dette. Les vår nye personvernerklæring.
Pitchboken - en innføring retorikk 2.00
Boken for alle som vil bli en profesjonell pitcher
Dette er en praktisk bok for deg som skal holde korte verbale presentasjoner i gitte situasjoner. Forfatteren Steinar Hoel Korsmo gir deg mange gode råd og viktig innsikt i hvordan du enkelt kan utvikle og fremføre en profesjonell pitch i standardformater til blant annet investorer, kunder, partnere, ansatte, medlemmer og velgere.
Pitchboken – en innføring i retorikk 2.0 gir deg god innsikt i pitch-formater til bruk i de fleste sammenhenger for både verbal og digital pitching.
Boken tar deg også innom kulturelle perspektiver for å lykkes med å pitche i forretningssammenheng i en rekke andre land, og du får også innsikt i hvordan du kan definere og påvirke beslutningstakere.
Dette er ikke en lærebok i retorikk, men en praktisk håndbok i hvordan du skal fremstille budskapet ditt med triggerpunkter i standardformater slik at du oppnår resultater raskest mulig. Med sin omfattende erfaring tar Steinar Hoel Korsmo deg også igjennom grunnleggende kunnskap i metoder for fremføring av pitchen.
Steinar Hoel Korsmo har gjennomført pitch-treninger og pitch-fora for mer enn 10.000 gründere og investorer i mer enn 50 land worldwide.
I mer enn 20 år har han reist verden rundt som en av verdens fremste pitch-trenere. Han er seriegründer, business angel og politiker, og han har etablert og bygget opp «Seed Forum Global» til å bli en global organisasjon som et eksportprodukt fra Norge.
I utlandet har Steinar Hoel Korsmo ledet gjennomføringen av mer enn 100 bilaterale prosjekter i en rekke land, herunder i Afrika, Sør-Amerika, Øst-Europa og på Balkan. Han er med-grunnlegger av iHUB, som er et av Øst-Europas største nettverk av innovasjonssentra for gründere i Ukraina, Moldova og Georgia. Han regnes som innovasjonsinfluencer i flere land.