Hegnar Medias Bokklubb benytter cookies (informasjonskapsler) for å analysere, tilpasse og videreutvikle nettsidene slik at vi til enhver tid kan gi brukerne en best mulig opplevelse. Ved å bruke bokklubb.hegnar.no samtykker du til dette. Les vår nye personvernerklæring.
Futureproof.
Utgivelse i samarbeid med Financial Times publishing
Måndens bonusbok
Avbestillingsfrist: 02. oktober
Futureproof tegner et komplett bilde av de viktigste disruptive kreftene vi står overfor nå – definerer dem, kartlegger dem og setter dem inn i rett sammenheng. Først får du vite hva slags tankesett du trenger for å være klar for disrupsjon – hvilke kvaliteter må du ha, hvordan kan du utvikle dem, og hva bør være ditt neste trekk?
Så oppdager du de 12 kreftene som former vår verden: deriblant de nye teknologiene, hvordan de brukes og er forbundet med hverandre, den potensielle effekten av disrupsjonen, og hvordan du kan bruke dem til fordel for bedriften din.
For hver av kreftene vil du oppdage:
• hva er den, og hvorfor er den disruptiv?
• hva må du vite nå?
• hva må du deretter gjøre?
Caleb Storkey er en erfaren gründer, foredragsholder og konsulent innen innovasjon, entreprenørskap og markedsføring. Han er også grunnlegger av og adm. direktør i Gettr (et programvarekonsulentselskap innen AI og Storkey Media (et integrert markedsføringsbyrå), og jobber dessuten internasjonalt med et bredt spekter av virksomheter fra multinasjonale selskaper (RBS, AMEX, Canon) til svært disruptive teknologiske oppstartsmiljøer.
I podcasten «Gett To The Future» intervjuer han internasjonale eksperter på teknologi og debatterer temaer som belyses i denne boken. Caleb kombinerer fugleperspektivet med å lage implementerbare programmer som skaper strategiske endringer og transformasjon for ledere og deres virksomheter.
Minter Dial er grunnlegger og styreformann i The Myndset Company, et nisjebyrå for spesialiserte tjenester innen Branding og Digitalstrategi. Han er styremedlem i Ecole de Communication Visuelle i Paris, og satt tidligere i styret for Lastminute.com Group.
Fra 2011 til 2016 var han assosiert medlem av Netexplo, et globalt observatorium for nye teknologiske trender. Før The Myndset tilbragte han 16 år i L’Oreal. Han var adm. dir. globalt for Redken, adm. direktør i konsernets canadiske datterselskap, og i sitt siste oppdrag var han medlem av den globale ledergruppen i L’Oreal Professional Products Division. Han står også bak boken og den prisbelønte WWII-dokumentarfilmen «The Last Ring Home».