Den store merkevareboken

Kenneth Hansen
kr 598,00
På lager Antall: 10000
SKU
1520447

Avbestillingsfrist: 28. januar

 

En praktisk guide til hvordan vi effektivt og best mulig kan gjøre 
merkevaren til en attraktiv, ledende og god investering.

 

Hvordan sterke merkevarer skapes og drives.

Forfengelighetens fyrverkeri – eller helt eksistensielt?

 

Den Store Merkevareboken er en fyldig bok, personlig, irriterende og stappet med egne erfaringer, ikke bare andres. Boka er til inspirasjon og en sterk veileder i hvordan vi bedre lykkes med å bygge interessante og suksessfulle merkevarer i en verden med litt vel mange valgmuligheter.

 

Økt forståelse og større marked tvinger frem bredere interesse for hvordan sterke merkevarer skapes og drives. Norske merkevarer konkurrerer mer enn noen gang med internasjonale merkevarer – nesten uansett størrelse og volum.

 

Hvem eier og driver merkevarene, merkevarebygging i en ny tid og hvordan sterke merkevarer blir en god investering. Boken er spekket med 222 sider tips og erfaringer om hvordan endre på det etablerte, ta posisjonen som kategoridriver, bli ikonisk, ta seg bedre betalt og ikke minst– hva skal til for å lykkes i et globalt og tøffere marked.

 

Mer informasjon

Mer informasjon
ISBN 9788271464479
Forlegger Hegnar Media
Språk Bokmål
Forfatter Kenneth Hansen
Release Year 2024

Produktvurderinger

Write Your Own Review
Du vurderer:Den store merkevareboken
Hegnar Media Bokklubb © 2019