Seier i profittkappløpet

Docters, Robert G. / Reopel, Michael R. / Sun, Jeanne-Mey / Tanny, Stephen M.
Special Price kr 74,00 Spar kr 304,00 ( veil. pris kr 378,00 )
På lager Antall: 99994
SKU
1515051
Slik priser du riktig!
- Smartere på pris - Smartere på branding
Hvordan bruke pris og merkevare som strategiske verktøy for økt omsetning og bedre marginer.
Du har prøvd alt i din endeløse jakt på en bedret bunnlinje: nye forretningsprosesser, nedskjæringer, nye innkjøpsstrategier, TQM, CRM, automasjon, nye salgskanaler og -teknologier. Problemet er bare at alle andre har gjort akkurat de samme tingene. Og mens disse en gang så innovative teknologiene kanskje fortsatt kan hjelpe din bedrift med å holde seg flytende, har de for lengst brukt opp sitt effektivitets- og konkurransemessige potensial. Smarte ledere og smarte selskaper spør seg allerede hva det neste blir, og hvordan de skal beholde forspranget.

I Seier i profittkappløpet skisserer forfatterne en enkel, men kraftig løsning – for kontinuerlig å forbedre bunnlinjen må din organisasjon nå endre sine mål og sitt fokus til topplinjevekst. De innfører også to fundamentale verktøy for å gi slik vekst: pris og brand. Du får vite hvordan du utvikler en effektiv, integrert balanse mellom pris og merkevare, hvor prisen brukes som et middel til å kommunisere med kundene. Du vil også få lære hvordan du kan trenge inn i nye markeder og transformere din organisasjon til et maktsentrum på merkevarer.
For mange selskaper vil en økning i pris på 5 % gi en sobling av resultatet gitt samme volum. Hvordan vet du at du har tatt ut det markedet tåler i pris? Denne boken forteller deg hvordan du kan sette riktig pris på vrer og tjenester, og bruke prisen som et effektivt og lønnsomt virkemiddel.

Alle som tar seg tid til å lære hvordan man bruker metodene i denne boken skikkelig, kan skaffe seg store konkurransemessige fortrinn – fort!  Denne boken forteller deg hvordan du vinner profittkappløpet!

Robert G. Docters er administrerende direktør i Abbey Road Associates.
Michael R. Reopel er seniorleder i strategivirksomheten ved det globale ledelses-konsulentselskapet A.T. Kearney.
Jeanne-Mey Sun er konsulent ved A.T. Kearney.
Stephen M. Tanny er professor ved University of Toronto.
Mer informasjon
ISBN 9788271461331
Forlag Hegnar Media
Språk Bokmål
Av Docters, Robert G. / Reopel, Michael R. / Sun, Jeanne-Mey / Tanny, Stephen M.
Utgivelseår 2005
Write Your Own Review
Du vurderer:Seier i profittkappløpet
Hegnar Media Bokklubb © 2019