Legendarisk service

Ken Blanchard, Kathy Cuff & Vicki Halsey
Special Price kr 261,00 Spar kr 88,00 ( veil. pris kr 349,00 )
På lager Antall: 99999
SKU
1520199
Ta vare på kundene dine – ellers vil noen andre gjøre det
God kundeservice er et konsept alle virksomheter elsker å bli kjent for.

Likevel er det slik for det fleste mennesker at de opplever den servicen de mottar for å være gjennomsnittlig, i beste fall.Vellykkede selskaper skaper en forbindelse mellom legendariske kundeservice og deres "blomstrende utvikling" - de anerkjenner at måten de ansatte behandler kundene på, er direkte relatert til hvordan lederene behandler sine ansatte.

De fem komponentene (ICARE) i Legendarisk service er:
I – Ideal service (Ideell service)
C - Culture of service (Servicekultur)
A – Attentiveness (Oppmerksomhet)
R - Responsiveness (Forståelse)
E – Empowerment (Autonomi)

I karakteristisk Blanchard stil, er boken skrevet slik at den er rask og underholdende for folk på alle nivåer i organisasjonen i alle bransjer.

Når innholdet i boken har synket inn, vil dens lærdommer ha en betydelig innflytelse på serviceopplevelsen dine kundene vil motta. Om det skulle være direktøren eller den deltidsansatte, kan hver person i virksomheten gjøre en forskjell - og kundeservice er alles jobb!
Mer informasjon
ISBN 9788276912258
Forlag Adekvat
Av Ken Blanchard, Kathy Cuff & Vicki Halsey
Utgivelseår No
Write Your Own Review
Du vurderer:Legendarisk service
Hegnar Media Bokklubb © 2019