Hegnar Medias Bokklubb benytter cookies (informasjonskapsler) for å analysere, tilpasse og videreutvikle nettsidene slik at vi til enhver tid kan gi brukerne en best mulig opplevelse. Ved å bruke bokklubb.hegnar.no samtykker du til dette. Les vår nye personvernerklæring.
Kopier Kopier Kopier
Special Price
kr 321,00
Spar
kr 108,00
(
veil. pris
kr 429,00
)
På lager Antall: 99999
SKU
1520322
Smartere markedsføring gjennom å bruke andres ideer.
Avbestillingsfrist 29. september
Avbestillingsfrist 29. september
Vi ønsker alle nye svar og løsninger for de presserende utfordringene organisasjonene våre står overfor, men stedet for denne endeløse jakten på briljante og ærefulle løsninger, hvorfor kopierer du ikke bare noe som har fungert før?
Basert på brede undersøkelser og beviste eksempler gir Kopier Kopier Kopier deg mer enn 50 markedsføringsstrategier du kan bruke for å kopiere, låne eller stjele og bruke som basis for bedre ideer – fortere. Hvis det er bra nok for Elvis, Newton og Shakespeare, så er det vel bra nok for deg også?
Mark Earls, ledende ekspert på markedsføring og forbrukeratferd, avviser stigmaet rundt kopiering, og viser at det kan hjelpe oss med å revurdere problemløsningen vår. Gjennom å forstå hva andre mennesker gjør og valgene de tar, kan vi utvikle strategier for å løse utfordringene vi står overfor på innsiden og utsiden av organisasjonen.
Basert på brede undersøkelser og beviste eksempler gir Kopier Kopier Kopier deg mer enn 50 markedsføringsstrategier du kan bruke for å kopiere, låne eller stjele og bruke som basis for bedre ideer – fortere. Hvis det er bra nok for Elvis, Newton og Shakespeare, så er det vel bra nok for deg også?
Mark Earls, ledende ekspert på markedsføring og forbrukeratferd, avviser stigmaet rundt kopiering, og viser at det kan hjelpe oss med å revurdere problemløsningen vår. Gjennom å forstå hva andre mennesker gjør og valgene de tar, kan vi utvikle strategier for å løse utfordringene vi står overfor på innsiden og utsiden av organisasjonen.
ISBN | 9788276913156 |
---|---|
Forlag | Adekvat |
Av | Mark Earls |
Utgivelseår | No |
Write Your Own Review