Bokpakke i samarbeid med Financial Times Publishing

Julian Birkinshaw/Ken Mark og Caleb Storkey/Minter Dial
Special Price kr 658,00 Spar kr 440,00 ( veil. pris kr 1 098,00 )
På lager Antall: 9997
SKU
1520383


Bokpakke i samarbeid med Financial Times publishing

I en hverdag preget av sterk endring har vi satt sammen en pakke som skal hjelpe selskaper til å komme styrket ut av den krisen vi nå er i. 25 MBA- modeller gir grunnlaget de fleste næringslivsledere bør kjenne til.  Futureproof går gjennom de viktigste disruptive kreftene vi nå står ovenfor. Her får du både en oversikt over hva som driver endringene som man uunngåelig må forholde seg til, og hvordan man best mulig bør tilpasse seg de endringene som endrer og former hverdagen hver eneste dag. Denne pakken er satt sammen med en ekstra rabatt i bokklubben og selges med 40% rabatt.

 

 Julian Birkinshaw og Ken Mark

25 MBA-modeller du må kjenne til

 

25 MBA-modeller du må kjenne til gir deg lett tilgang til de nyttigste modellene, verktøyene og begrepene som dekkes i MBA-undervisningen. Enten du er en student som skal begynne på studiet, eller en leder som ønsker å forstå ideene det blir undervist i, vil denne veiviseren hjelpe deg i gang.

 

Boken dekker 25 viktige modeller som er hentet fra pro­grammer over hele verden. Den skjærer gjennom sjargongen og gir deg det viktigste innholdet i hver modell: hva det er, når du skal bruke det, hvordan du skal bruke det, med praktiske tips.

 

•       Vil du ha nye måter å betrakte gamle problemer på?

•       Trenger du et lett tilgjengelig sett med beslutningsverktøy for ledere?

•       Vil du bare ha det du trenger, ikke lange regler med teori?

•       Her får du 10 nyttige tips til hva du gjør og ikke gjør ved hjelp av MBA-modeller.

 

Denne boken gir deg uunnværlige modeller som lar deg gjøre det meste ut av hver eneste forretningsmulighet, og forteller deg det du trenger å vite – raskt.

 

Julian Birkinshaw er professor i strategi og entreprenørskap ved London Business School og leder for Deloitte Institute of Innovation and Entrepreneurship. Han har skrevet 13 bøker, deriblant Fast Forward: Make Your Company Fit for the Future, Reinventing Manage­ment: Smarter Choices for Getting Work Done og Becoming a Better Boss: Why Good Management Is so Difficult.

 

Ken Mark er adm. dir. i The Martello Group. Han var finansdirektør i Diversified Resources International og jobbet for Procter & Gamble og Harvard Business School. Han har skrevet case-studier for Harvard, Ivey Business og London Business School.

 



Caleb Storkey og Minter Dial

Futureproof

 

Futureproof tegner et komplett bilde av de viktigste disruptive kreftene vi står overfor nå – definerer dem, kartlegger dem og setter dem inn i rett sammenheng. Først får du vite hva slags tankesett du trenger for å være klar for disrupsjon – hvilke kvaliteter må du ha, hvordan kan du utvikle dem, og hva bør være ditt neste trekk?

 

Så oppdager du de 12 kreftene som former vår verden: deriblant de nye teknologiene, hvordan de brukes og er forbundet med hverandre, den potensielle effekten av disrupsjonen, og hvordan du kan bruke dem til fordel for bedriften din.

 

For hver av kreftene vil du oppdage:

•          hva er den, og hvorfor er den disruptiv?

•          hva må du vite nå?

•          hva må du deretter gjøre?

 

Caleb Storkey er en erfaren gründer, foredragsholder og konsulent innen innovasjon, entreprenørskap og markedsføring. Han er også grunnlegger av og adm. direktør i Gettr (et programvarekonsulentselskap innen AI og Storkey Media (et integrert markedsføringsbyrå), og jobber dessuten internasjonalt med et bredt spekter av virksomheter fra multinasjonale selskaper (RBS, AMEX, Canon) til svært disruptive teknologiske oppstartsmiljøer.

I podcasten «Gett To The Future» intervjuer han internasjonale eksperter på teknologi og debatterer temaer som belyses i denne boken. Caleb kombinerer fugleperspektivet med å lage implementerbare programmer som skaper strategiske endringer og transformasjon for ledere og deres virksomheter.

 

Minter Dial er grunnlegger og styreformann i The Myndset Company, et nisjebyrå for spesialiserte tjenester innen Branding og Digitalstrategi. Han er styremedlem i Ecole de Communication Visuelle i Paris, og satt tidligere i styret for Lastminute.com Group.

Fra 2011 til 2016 var han assosiert medlem av Netexplo, et globalt observatorium for nye teknologiske trender. Før The Myndset tilbragte han 16 år i L’Oreal. Han var adm. dir. globalt for Redken, adm. direktør i konsernets canadiske datterselskap, og i sitt siste oppdrag var han medlem av den globale ledergruppen i L’Oreal Professional Products Division. Han står også bak boken og den prisbelønte WWII-dokumentarfilmen «The Last Ring Home».

Mer informasjon
ISBN 9788271463861
Publisher Hegnar Media
Language Bokmål
Author Julian Birkinshaw/Ken Mark og Caleb Storkey/Minter Dial
Release Year 2020
Write Your Own Review
Du vurderer:Bokpakke i samarbeid med Financial Times Publishing
Hegnar Media Bokklubb © 2019